کد مطلب: 245998
امام جمعه شهر اردل؛
رعايت تقوا در فضاي مجازي امري ضروري است
تاریخ انتشار : 1401/11/28
نمایش : 554
حجت الاسلام مجتبي محمدي گفت: بي‌تقوايي در فضاي مجازي ريشه بسياري از مشکلات و معضلات امروز اجتماعي کشورمان محسوب مي‌شود و لذا جامعه در اين فضا نيازمند بهره گيري از اخلاق پيامبر(ص) است.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي ضمن تبريك عيد مبعث افزود: برگزيده شدن حضرت محمد(ص) به عنوان پيامبر خاتم و معجزه بزرگ الهي قرآن كريم از بزرگترين محبتهاي خداوند بشر به خصوص مسلمانان است كه بايد در حفظ و عمل به آن كوشا باشند.

مبعث حضرت رسول (ص) عيد بزرگي براي مسلمانان است زيرا در اين روز بزرگ خداوند رسالت عظيم خويش را به بهترين بنده اش حضرت محمد(ص) سپرد.

وي در ادامه با بيان اينکه رعايت تقوا در فضاي مجازي امري واجب است گفت:بي‌تقوايي در فضاي مجازي ريشه بسياري از مشکلات و معضلات امروز اجتماعي کشورمان محسوب مي‌شود و لذا جامعه در اين فضا نيازمند بهره گيري از اخلاق پيامبر(ص) است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: حضور حماسي، باشکوه و به يادماندني مردم هميشه در صحنه و شهيدپرور شهرستان اردل در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بار ديگر عظمت، وحدت، همبستگي و اقتدار ملتي را به نمايش گذاشت که همواره و در هر شرايطي پشتيبان انقلاب و ولايت و حامي رهبر معظم انقلاب اسلامي بوده است.

محمدي بيان کرد:برگزاري باشکوه و متفاوت راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن، در جاي جاي ميهن عزيز اسلامي وسهريتان اردل، ضمن خلق لحظه‌هاي جاودانه و باشکوه و خلق حماسه‌اي ماندگار، برگ زريّن و زيبنده ديگري را در کارنامه‌ي سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غيور و هميشه در صحنه اين خطه‌ي سلحشور به ثبت رسانيد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg